Zaproszenie i zgłoszenia

 Witajcie!
Dzisiaj przychodzę do was z niecodziennym pomysłem, który mam nadzieje spodoba się nie tylko mi...
Zapraszam xoxo



Na naszej grze widniało już wiele różnorodnych serii najczęściej powiedziałabym, iż były to konkursy modowe ... ale po co się powtarzać? 

Wyjdźmy z tego pudełka i przetestujmy się w czymś nowym!

Właśnie dlatego przedstawiam wam nową serie AVAMANSION

O co chodzi w serii? 

Osoby przyjęte będą miały za zadanie zaprojektować pokój pod wybraną tematykę oraz wysłać ją na podany e-mail w określonym czasie. Seria jest na odpadanie a jeżeli opublikuję wam sondę to z góry będzie napisane ile głosów przyznaczone jest danej ilości pkt.  Jeśli jednak zauważe, iż głosy są nabijane i jest ich o wiele więcej niż wyświetleń na poście sonda może zostać wstrzymana lub nie brana pod uwagę.

Przejdźmy do zasad...

-Trzeba pamiętać o terminach, jeżeli ktoś wie, że nie da rady oddać pracy w określonym czasie zobowiązany jest wysłać mi wiadomość albo drogą mailową albo na naszej klasie. ( Proszę aby nie były to błache powody typu nie miałem weny, nie chciało mi się) jeżeli nie dostane takowej wiadomości, niestety będę zmuszona do wydalenia z serii.

- W serii chodzi o wasze umiejętności - nie o ilość majątku w grze. Dlatego też będzie można używać nie tylko awatarii na nk ale również serwerów tureckich typu avasuka, avaturkey.

- Zrzynanie pokoi od innych jest wzbronione - jeżeli dostanę powiadomienie, iż pokój jest podpatrzony od kogoś innego, wtędy będę musiała wytoczyć temu konsekwencje to samo tyczy się jeżeli dostanę zdjęcie pokoju, który jest gotowcem. Oczywiście może być pare rzeczy z tego samego tematu w sklepie aczkolwiek tematy muszą być zmieszane.

Przechodząc dalej pewnie zastanawiają was jury...

Zostaną oni podani pod koniec zapisów w dodatkowym poście, postaram się was nie zawieść i dobrać osoby takie aby ocenianie przez pryzmat znajomości oraz faworyzacja nie miała tutaj miejsca. Gdyby, pojawiły się co do tego wątpliwości postaram się wysyłać jury zdjęcia pokoi anonimowo dla waszej pewności.

Poniżej dodaje link do formularza zgłoszeniowego, który możecie wypełniać do 13 lutego 2021r. jeżeli ktoś się spóźni może napisać do mnie wiadomość prywatną - jeżeli post z uczestnikami jeszcze się nie pojawi jest możliwość przyjęcia takiej osoby.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSegt4MXbojaZFhoezgeMsa8Q8vxW5RTkyVLsXm06aHKRxPlBg/viewform?usp=sf_link

Mam nadzieje, że zobaczymy się w serii kochanii!

Pozdrawiam,

Ćwir Ćwir 




Komentarze

  1. Jest nowy serwer gryy awatarii - AVAIDEL. (Pisałam o tym w spotted.) Można tam również robić swoje pokoje na tą serie :D (O wiele lepszy serwer :) ) Pozdrawiam serdecznie, adminka gry Avaidel.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz